GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
Hogyan kérhetek időpontot?
Időpontfoglalás történhet online vagy telefonos úton is. Telefonos időpontfoglalásért hívja az alábbi számot : +36 30 366 0116
Amennyiben online szeretne időpontot egyeztetni kattintson Időpontfoglalás menüpontra
Rossz időpontot foglaltam. Tudom módosítani?
Természetesen van lehetősége a nem megfelelő időpont módosítására. Időpontját az alábbi telefonszámon tudja módosítani:
+36 30 366 0116, online foglalás esetén pedig a visszaigazoló levél linkjén. Amennyiben ez problémát okoz kollégáink készséggel állnak rendelkezésre.
Online időpontfoglaláskor nem a megfelelő szolgáltatást jelöltem, kell módosítsak rajta?
Amennyiben időpontját egyazon orvoshoz kérte, ugyanazon a napon, ennek módosítására nincs szükség. A személyes konzultáció során elégséges jelezni a módosítást.
Hol tudok parkolni?
Mivel rendelőnk Budapest centrumában helyezkedik el, parkolásra a WestEnd CityCenter parkolóját javasoljuk. Innen a rendelő gyalogosan 3 perc alatt elérhető.
Hogy jutok fel a rendelőig?
A rendelő címe: 1132 Bp. Váci út 34. A kapubejárat a Ferdinánd Patika és a SPAR között helyezkedik el. A 16-os kapucsengő megnyomását követően a 4. emeleten várjuk Önt.
Mennyivel kell hamarabb érkeznem a vizsgálatokra?
Elég, ha 10-15 perccel hamarabb érkezik, ennyi időt vesz igénybe a regisztrációs folyamat.
Hozhatok kísérőt?
Természetesen, sőt, várandósság, meddőségi kivizsgálás vagy kiskorúság esetén kifejezetten javasoljuk a kísérő jelenlétét.
Tudok bankkártyával fizetni?
Természetesen rendelőnkben van lehetőség a bankkártyás fizetésre.
Egészségpénztári számlát szeretnék kérni, ez lehetséges?
Természetesen ki tudunk állítani egészségpénztári számlát, ennek akadálya nincsen.