top of page

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

 

Hogyan kérhetek időpontot? 

Időpontfoglalás történhet online vagy telefonos úton is. Telefonos időpontfoglalásért hívja az alábbi számot : +36 30 366 0116

Amennyiben online szeretne időpontot egyeztetni kattintson Időpontfoglalás menüpontra 

 

Rossz időpontot foglaltam. Tudom módosítani? 

Természetesen van lehetősége a nem megfelelő időpont módosítására. Időpontját az alábbi telefonszámon tudja módosítani:

+36 30 366 0116, online foglalás esetén pedig a visszaigazoló levél linkjén. Amennyiben ez problémát okoz kollégáink készséggel állnak rendelkezésre. 

 

Online időpontfoglaláskor nem a megfelelő szolgáltatást jelöltem, kell módosítsak rajta? 

Amennyiben időpontját egyazon orvoshoz kérte, ugyanazon a napon, ennek módosítására nincs szükség. A személyes konzultáció során elégséges jelezni a módosítást. 

 

Hol tudok parkolni? 

Mivel rendelőnk Budapest centrumában helyezkedik el, parkolásra a WestEnd CityCenter parkolóját javasoljuk. Innen a rendelő gyalogosan 3 perc alatt elérhető. 

 

Hogy jutok fel a rendelőig? 

A rendelő címe: 1132 Bp. Váci út 34. A kapubejárat a Ferdinánd Patika és a SPAR között helyezkedik el. A 16-os kapucsengő megnyomását követően a 4. emeleten várjuk Önt. 

 

Mennyivel kell hamarabb érkeznem a vizsgálatokra? 

Elég, ha 10-15 perccel hamarabb érkezik, ennyi időt vesz igénybe a regisztrációs folyamat. 

 

Hozhatok kísérőt? 

Természetesen, sőt, várandósság,  meddőségi kivizsgálás vagy kiskorúság esetén kifejezetten javasoljuk a kísérő jelenlétét. 

 

Tudok bankkártyával fizetni? 

Természetesen rendelőnkben van lehetőség a bankkártyás fizetésre. 

 

Egészségpénztári számlát szeretnék kérni, ez lehetséges? 

Természetesen ki tudunk állítani egészségpénztári számlát, ennek akadálya nincsen. 


 

Időpontfoglalás

https://medicall.cc/idopontfoglalas/vaci34/index

Elérhető prémium ellátás az

Ön egészségéért!

bottom of page